Saturday, October 30, 2010


awak bukan untuk sye..sye jatuh cinta ngan awak bile sye mule2 pandang awk...sye slalu tercari2 bayangan awak bile sye nmpk awak hati sye terus lapang..awak pelengkap hidop sye..bile sye pandang awak hilang teros kekusutan yg sye hadapi..awak penenang sye awk tau tak..bile sye dpt cari bayangan awak lg ye..sye rindu..rindu sngt..sngt2 rindu senyuman awak,gelak tawa awak,tangisan awak,raut muke awak,susuk tubuh awak..segalanye tentang awak sye rindu...tp awak tak tau..kadang2 sye cube untuk kuat tp sye manusia biasakn awak..kadang2 emosi sye mengawal minda sye..sye slalu berangan yg awak akn  jd milik sye selamanye tp sye tak layak untuk itu..awak da berpunye..nape sye mencintai kekasih org?tp apakan daya sye awak cinta terakhir sye..makin hari sye makin sygkn awak.makin rindukn awak..makin cemburu melihat awak bersama dengan org lain..salah sye ke awak ape yg sye rase nie?ape yg patut sye buat..sye tak nak kehilanagn awak..sye tak mampu untuk itu..mampukah sye hidup tanpa senyuman awak ,suara awak,gelak tawa awak..segalanye tentang awak..sye tak mampu untuk itu..maafkn sye..awak sye akn cube untuk terus kuat awak jgn risau ok..sebab sye sedar dr dulu lg awak bukan untuk sye..

tak bisa memiliki. 

apakah yg engkau cari
tak kau temukan di hatiku
apakah yg engkau inginkan
tak dapat lagi kupenuhi
bgtulah aku pahamilah aku

mungkin aku tidaklah sempurna

tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku
mungkin aku tak bisa memiliki
dirimu seumur hidupku

apakah yg engkau cari

tak kau temukan di hatiku
apakah yg engkau inginkan
tak dapet lagi kupenuhi
bgtulah aku
pahamilah aku 


daripada sye untuk awak,
un..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.